Gratis verzending vanaf €50,-

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je belangrijke en handige informatie met betrekking tot je bestellen, mocht je na het lezen van deze pagina nog vragen hebben, kun je ons altijd bereiken via telefoon, e-mail of whatsapp!

Hoe lang duurt het voordat mijn product in huis is?

Alle bestellingen die voor 15:00 uur worden geplaatst worden dezelfde dag verzonden. Uw bestelling wordt in 99% van de gevallen de volgende (werk)dag door PostNL bij u thuisbezorgd! Let op: met feestdagen kan het langer duren.

Kan ik mijn aankoop retouneren?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@bluesanimalshop.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Ik heb het product vandaag nodig, kan ik het ook ophalen?

Mocht je het product direct nodig hebben, bieden wij de mogelijkheid om het product op te halen. Wij raden aan om in zulke situaties even te bellen.

Hoe zit het met de verzendkosten?

Boven een bestelbedrag van €50,- worden alle bestellingen gratis verstuurd. Onder de €50,- wordt er voor een pakket €6,95 in rekening gebracht en voor een brievenbus pakketje €4,25,-

Klacht melden?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bluesanimalshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.